رایانه و حومه

 

تمام افرادی که با سیستم ویندوز کار کرده اند به احتمال زیاد با پیام معروف صفحه آبی رنگ مرگ (blue screen of death) مواجه شده اند .این صفحه که به جز کاراکترهای سفید رنگ آن، یکدست آبیرنگ است، به شما در مورد از کار افتادن سیستم هشدار می دهد .یکی دو راه حل نیز در این پیام به شما پیشنهاد می شود . اگر خوش شانس باشید، کافی است که سیستم را دوباره راه اندازی کرده وکارهایی را که دفعه قبل نتوانستید ذخیره کنید، دوباره انجام دهید .در عین حال ممکن است با یک مورد اختلال عمده در سیستم خود مواجه شوید، به عبارت ساده تر، پیام صفحه آبی رنگ مرگ یک هشدار جدی است که به شما می گوید، کامپیوترتان در اثر خطا از کار افتاده است . در سیستم MACOSیک صفحه نمایش خالی حاوی یک کادر متن کوچک، با تصویری از یک بمب با فیوز روشن، ظاهر می شود.البته این صفحه ناخواسته هنگامShut down ، دلیل از کار افتادن سیستم را به اطلاع شما می رساند .
 



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 27 تير 1391برچسب:, :: 1:19
HFCPU

روش های دانلود از سایت های

wWw.HFCPU.lxb.ir & wWw.HFCPU.sub.ir & wWw.HFazeli.sub.ir & wWw.HFCPU.mahtarin.com

در صورت مسدود بودن لینک دانلود

۱. استفاده از ف.ی.ل.ت.ر.ش.ک.ن یا سرویس جدید پ.ر.و.ک.س.ی.ف.ا.ی.ر همان س.ا.ک.س وکلیک روی لینک دانلود

۲. در صورت استفاده از مرورگر معروف Explorer برروی لینک دانلود راست کلید و save target As را انتخاب کنید.

۳. در صورت استفاده از مرورگر Firefox برروی لینک دانلود راست کلید و save Link As را انتخاب کنید.

۴. استفاده از نرم افزار پر سرعت مدیریت دانلود Flashget



           
جمعه 19 خرداد 1386برچسب:, :: 21:22
HFCPU
ترفند اجراي فايل RMVB در نرم افزار KMPlayer
حتمآ اکثر شما نرم افزار معروف KMPlayer را مي شناسيد و براي پخش فايل هاي صوتي و تصويري خود در کامپيوتر از آن استفاده مي کنيد. اين نرم افزار مي توانيد موزيک و  فیلم را که با فرمت هاي مختلفي هستند بدون نياز به نصب کدک پخش و اجرا کند از همين رو در سراسر جهان از طرفداران بسيار زيادي برخوردار است. اما اين نرم افزار داراي يک ضعف بسيار کوچک در مقابل امکانات و قابليت هاي فراوان خود مي باشد و آن هم ناتواني برنامه در پخش فايل هاي ويديويي با فرمت RM و RMVB مي باشد. همانطور که مي دانيد اين فرمت يکي از فرمت هاي فشرده فايل هاي ويديويي است که امروزه برخي از سايت ها براي فشرده سازي فيلم هاي چند صد مگابايتي از آن استفاده مي کنند. در پست امروز وب سايت  HFCPU.sub.ir ین را برايتان آماده کرده ايم که با کمک آن به راحتي مي توانيد فايل هاي با فرمت RM و RMVB را در نرم افزار KMPlayer اجرا کنيد. با استفاده از اين ترفند نرم افزار پلير شما ديگر بدون هيچ مشکلي فرمت هاي RM و RMVB مانند ساير فرمت هاي تصويري بدون هيچ مشکلي اجرا خواهد نمود.
جهت مشاهده ترفند به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 17 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 16:36
HFCPU

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبسایت


Engineer Hashem Fazeli provider of computer services (software and hardware) in Neyshabur
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کامپیوتر و حومه و آدرس hfcpu.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:






HFCPU
تماس با ما